Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de nursepractitioner.pagina

  • Jeannette

    Hallo.

    Mijn naam is Jeannette Liefers en beheer deze pagina.

    Ik volg de opleiding ANP aan de Hanze Hogeshool in Groningen.

    Ik zit in het 2e jaar en maak, net zoals als alle medestudenten, veel gebruik van internet.

    Ik ben me er van bewust dat deze pagina niet volledig zal zijn dus als jullie aanvullingen hebben dan hoor ik het graag.

    Het prikbord is een prima manier om van gedachten te wisselen over allerlei onderwerpen die met de functie NP te maken hebben.

    Ik hoop dat er veel gebruik van gemaakt zal worden!

    groeten Jeannette Liefers

  • Annemieke

    Veel succes met de site,

    ik denk dat hij veel bezocht gaat worden

    Groeten Annemieke

  • harro

    zelf heb ik geen goede ervaring met een nurse practitioner,, hoeft van mij echt niet

  • Hellen

    Hallo,

    Zou jij mij uit kunnen leggen wat het vak nurse practitioner inhoudt en welke opleiding je hiervoor kunt volgen?

    groet Hellen

  • Jeannette

    Hallo,

    Voor de functie van nurse practitioner is de opleiding Advanced Nursing Practice nodig. Het is het noodzakelijk dat je een verpleegkundige achtergrond hebt op HBO of vergelijkbaar nivo.

    Op de nurse practitionerstartpagina staat aangeven waar de opleidingen worden gegeven.

    Wanneer je op de site van de Hanze in Groningen klikt vindt je uitgebreide info.

    succes

    Jeannette

    Hellen schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Zou jij mij uit kunnen leggen wat het vak nurse practitioner

    > inhoudt en welke opleiding je hiervoor kunt volgen?

    >

    > groet Hellen

  • Malou

    Hoi,

    Ik volg op dit moment een verpleegkundige opleiding en wil hierna ANP gaan doen. Mijn vraag is of je na die opleiding geneeskunde kunt studeren want ik kan dit nergens vinden.

    Groetjes Malou